
Hovudutvalet for samferdsle og mobilitet i Vestland fylkeskommune, drøfta torsdag neste steg i arbeidet mot å nå målet om at neste generasjon snøggbåtar skal vera utsleppsfrie. Det interessante for oss sør i fylket, er veddtaket om at Sunnhordlandsruta fekk førteprioritet, når flåten skal skiftast om nokre år.
Dette etter at slik konklusjon vare førelaget utvalet:
«Vestland fylkeskommune skal fornye kontraktane for fleire hurtigbåtruter. Målsettinga om å kutte klimagassutslepp er avhengig av kontraktperiodar, det tekniske handlingsrommet, statlege føringar og statleg medfinansiering. Saka presenterer ein heilskapleg plan etter ein trappetrinnsmodell for båtrutene: Fyrst vert Sunnhordlandsruta kunngjort, basert på teknisk handlingsrom i dag. Deretter vert Kystvegekspressen vurdert for pilotering av ny teknologi, for å snarleg ta i bruk slik teknologi på rutene som treng det (Bergen – Nordfjord – Sogn og Rosendal – Bergen). Skyss søkjer Klimasats-støtte til alle båtrutene, men ber om at søknaden for Sunnhordland vert prioritert i denne omgang på grunnlag av denne planen. På denne måten kan Vestland fylkeskommune sikre eit godt og berekraftig båttilbod framover.»